Bel ons

Het kenniscentrum voor opleidingen en logistiek advies

Klantvriendelijk onthaal

De onthaalmedewerker of de persoon die de telefoons opneemt is vaak het visitekaartje van het bedrijf. De eerste indruk die een bedrijf maakt via het onthaal, is vaak van cruciale invloed op hoe een gesprek of contact met de klant verder verloopt.

Wie is uw klant? Wat verwacht hij? We gaan kijken naar wat externe en interne klanten verwachten, hoe we daar kunnen aan voldoen, wat de noden zijn en de eigen behoeften.
Het belang van de afstemming interne klant – externe klant. Wat is een efficiënt onthaal? Telefoontechnieken: doorverbinden, klantgericht omgaan met vragen van de klant, de juiste formulering, stemgebruik.

Alle info: info@truckador.be

Voorlopig nog geen geplande opleidingen.

Deze website gebruikt cookies en scripts om je surfervaring zo veel mogelijk te optimaliseren. Gelieve aan de duiden welke cookies we mogen registreren.

Noodzakelijke cookies (zijn nodig voor de correcte werking van de website)


Enkel geselecteerde cookies accepteren | Wissen